1. ОТКАЗВАНЕ НА ПРАТКА ПРИ ДОСТАВКА ПОРАДИ НЕСЪОТВЕТСТВИЯ
Имате право на преглед на пратката преди нейното приемане, като е препоръчително това да се извърши в присъствието на куриера.
Можете да откажете получаването на поръчката, ако при доставката установите, че:
- Доставената стока явно не съответства на направената от вас поръчка;
- Стоката или нейната опаковка са повредени по време на транспортиране, като това е удостоверено с протокол за увредена стока, подписан от Вас и куриера;
- Стоката не е доставена в рамките на 14 календарни дни от датата на имейла за потвърждение на поръчката.
В тези случаи ще възстановим пълната сума, платена от Вас, включително и разходите за доставка, ако има такива.
Важно: Ако сте отказали пратка с наложен платеж, който не сте заплатили, не се дължи възстановяване на сума.
2. ПРАВО НА ВРЪЩАНЕ ПОРАДИ НЕСЪОТВЕТСТВИЯ СЛЕД ПРИЕМАНЕ НА ПРАТКА
Ако след приемане и заплащане на пратката установите, че има несъответствия, имате право да върнете стоката и да получите пълно възстановяване на платената сума, когато:
- Платената от вас цена не съвпада с тази, посочена в потвърждението на поръчката;
- Установите разлика между поръчана и доставена стока, която не сте могли да забележите при доставката.
При желание от ваша страна, можем да извършим подмяна на несъответстващата стока в срок до 2 работни дни от момента, в който се свържете с нас и подадете рекламация.
В тези случаи транспортните разходи са изцяло за наша сметка.
3. ВРЪЩАНЕ ПО ЧЛ. 50 ОТ ЗЗП (ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА БЕЗ НЕСЪОТВЕТСТВИЕ)
Имате право да се откажете от покупката и да върнете продукт, дори ако той съответства на описанието в сайта, в рамките на предвиденото в Закона за защита на потребителите (чл. 50 от ЗЗП).
За целта:
- Попълнете формуляра за Рекламации
- Или се свържете с нас на телефон: 0885 439 220 или имейл: shop@elekom.bg.
Условия за приемане на връщане:
- Продуктът трябва да бъде в оригиналното си състояние, както е получен;
- Да е с оригинална опаковка, неповредени етикети, гаранционна карта и цялата придружаваща документация;
- Да съдържа всички аксесоари (ако има такива);
- Да няма следи от употреба, одрасквания, износване или ремонти от неоторизирани лица.
Ако продуктът е доставен с подарък, той също трябва да бъде върнат заедно с основния артикул.
Транспортните разходи в този случай са за ваша сметка.
Възстановяваме заплатената сума не по-късно от 14 дни след получаване на върнатия продукт в нашия склад, по предоставена от Вас банкова сметка.