Валута
BGN
  • EUR
  • RON
  • BGN
  • HUF
Меню
Профил
Език

Доставки и срокове

Поръчаните стоки от Elekom.bg се доставят с куриер Speedy,  Econt, Evropat, Green  Courier на адреса, указан от Вас в поръчката Ви или до офис на куриер , като изберете  желаният  от  Вас  офис  от  падащото  меню  на  съответния  куриер.    Можете да поръчате пратката си до автомат на BOX NOW, като трябва да имате предвид, че плащането на НП, става единствено с банкова карта, не е възможно плащане в брой, на автомат на BOX NOW. Доставката с BOX NOW за София е в същия ден при направена поръчка преди 16:00 часа от понеделник до петък.

Потвърждаваме поръчката по телефон, преди да я изпратим. Ако сте дали некоректен номер или не успеем да се свържем с Вас, поръчката Ви може да не бъде удовлетворена.

(1) ЦЕНИ НА ДОСТАВКИТЕ

ВАЖНО! 

*** За поръчки над 80,00 лв с ДДС, доставката ви за България е БЕЗПЛАТНА до офис на Спиди и офис на Еконт. До адрес, доставката се извършва от куриерска фирма Европът!

При доставка на покупки за по-малко от 80.00 лв. с ДДС се заплаща такса за доставка, в  размер , автоматично  изчислени  от системата  ни .

Цените за доставки извън България  се калкулират в Количката по време на поръчването, и се изпращат в автоматичния имейл за потвърждаване на поръчката.

Те са обект на допълнително потвърждение  с вас по телефон или имейл. С други думи, ако поръчате стоки за доставка извън България, преди да приемем за изпълнение вашата поръчка, ние ще се свържем с вас за да потвърдим поръчката  Ви,  а  също  цена и срок за доставката на вашата пратка.

(2) СРОКОВЕ НА ДОСТАВКИТЕ В БЪЛГАРИЯ

 В повечето случаи можете да разчитате на доставка между 24 и 36 часа от поръчката ви, но ви обръщаме внимание, че сроковете винаги зависят от графиците и натовареността на куриерската фирма към дадения момент.

Обичайно поръчките, направени преди 14.00 ч. в работен ден, се доставят на следващия работен ден или най-късно и по-рядко на по-следващия работен ден.

За поръчки, направени в петък преди 14:00 ч. е възможна доставка в събота преди обед срещу  допълнително заплащане – изберете опция за  фиксирано  време  и  дата .  Моля  да   потвърдите  това  и  на  служителя ,обслужващ   поръчката Ви     

Поръчки, направени в петък-следобед и през почивните дни, обикновено се доставят във вторник.

В периодите, когато има национални празници, в сила е правилото, че поръчки, направени преди 14.00 ч. в работен ден, се доставят на следващия работен ден или най-късно и по-рядко на по-следващия работен ден.

ВАЖНО! Срокът за доставка на поръчките, за които сте отбелязали, че ще платите по банков път започва да тече, от момента на получаването на плащането ви по нашата сметка.

 

За ваша информация, в България плащанията се обработват по следния начин:

(1) Плащане, излъчено в работен ден чрез електронно банкиране или на гише в банка по системата BISERA до 17,00 ч., се обработва от банката на получателя на следващия работен ден;

(2) Плащане, излъчено в работен ден чрез електронно банкиране или на гише в банка  до 14,30 ч. по системата РИНГС/RINGS (или така нареченият спешен превод), се обработва от банката на получателя в същия работен ден в рамките на един час;

(3) Плащане, излъчено в работен ден чрез електронно банкиране или на гише в банка по системата BISERA след 17,00 ч. или в почивни/празнични дни, се счита за излъчено на следващ работен ден, съответно се обработва от банката на получателя на по-следващ работен ден.

По банков път – данните, необходими ви за плащането, ще бъдат посочени преди приключването на вашата заявка .Подготовката и доставката на поръчката ви ще започнат след получаване на разплащането.

Моля, обърнете внимание, че в определени случаи (край на работния ден, неработни дни, празници), постъпването на плащането ви по сметката ни може да отнеме време, което може съответно значително да удължи срока за доставката ви.

 

(3) Право  на  оглед - Провери  преди  да  платиш

 Всички пратки се изпращат с услугата "Провери преди да платиш" и куриерът е длъжен да Ви изчака, за да проверите състоянието на опаковката и уреда. Проверката се свежда до преглед на външния вид на пратката и не е възможно продуктът да се включва и тества.  –

 ВАЖНО! Elekom.bg не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер.