Валута
BGN
  • EUR
  • BGN
Меню
Профил
Език

Доставки и срокове

 

ДОСТАВКИ

 

Поръчаните стоки от ELEKOM се доставят чрез куриерските компании Speedy, Econt и Evropat до избран от Вас адрес (личен или служебен) или до офис на куриера.

При създаване на поръчката можете да изберете предпочитан куриер и тип доставка от падащо меню, като:

 

 

 

Важно: Всички поръчки се потвърждават по телефона преди изпращане. Ако сте въвели грешен телефонен номер или имейл, и не можем да се свържем с Вас, поръчката няма да бъде обработена.

 

 

ЦЕНИ НА ДОСТАВКИТЕ

 

Всички стойности за куриерските услуги, видими във Вашата поръчка, се изчисляват в реално време и включват преференциалните цени, договорени от ELEKOM с куриерите.

 

 

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

 

  • За поръчки над 100,00 лв с ДДС, доставката в България е безплатна.
  • Изключение: При доставка до личен адрес с Еконт, доставката е платена.

 

 

ДОПЪЛНИТЕЛНА ОТСТЪПКА

 

При избор на метод на плащане:

  • "С карта (дебитна/кредитна)" или
  • "По банков път"

получавате 5% отстъпка от общата стойност на поръчката.

 

Важно: Отстъпката се активира автоматично при избора на съответния метод на плащане в процеса на поръчка.

 

 

СРОКОВЕ ЗА ДОСТАВКА (В БЪЛГАРИЯ)

 

След потвърждение на поръчката по телефона, доставката се извършва както следва:

 

1. До офис на куриер: още на следващия работен ден.

2. До личен адрес: възможна е на следващия работен ден, в зависимост от натовареността на куриера. За някои населени места доставките се извършват по график.

 

 

Изключения:Възможни са забавяния по време на кампании като Черен петък, Коледа или при други извънредни обстоятелства, които ELEKOM ще обяви предварително.

 

Поръчки, направени:

  • след 14:30 ч. в делнични дни – се обработват на следващия работен ден.
  • в петък преди 14:30 ч. – може да бъдат доставени в събота до офис на куриера, според работното време на съответния офис.
  • в петък след 14:30 ч. и в почивни дни – се обработват в понеделник, с доставка във вторник.

 

Важно: При плащане по банков път, срокът за доставка започва да тече от момента на постъпване на плащането по нашата сметка.

 

 

ПРАВО НА ПРЕГЛЕД – ПРОВЕРИ ПРЕДИ ДА ПЛАТИШ

 

Всички пратки се изпращат с опцията „Провери преди да платиш“.

Куриерът е длъжен да Ви изчака,. за да проверите:

  • състоянието на опаковката.
  • външния вид на уреда.

 

Важно: Ако забележите повреда:
  • Изискайте от куриера протокол за увредена пратка..
Ако не се състави протокол, пратката се счита за "приета без забележки" и няма да можем да уважим рекламация.

Най-продавани