ДОСТАВКИ
Поръчаните стоки от ELEKOM се доставят чрез куриерските компании Speedy, Econt и Evropat до избран от Вас адрес (личен или служебен) или до офис на куриера.
При създаване на поръчката можете да изберете предпочитан куриер и тип доставка от падащо меню, като:
Важно: Всички поръчки се потвърждават по телефона преди изпращане. Ако сте въвели грешен телефонен номер или имейл, и не можем да се свържем с Вас, поръчката няма да бъде обработена.
ЦЕНИ НА ДОСТАВКИТЕ
Всички стойности за куриерските услуги, видими във Вашата поръчка, се изчисляват в реално време и включват преференциалните цени, договорени от ELEKOM с куриерите.
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
- За поръчки над 100,00 лв с ДДС, доставката в България е безплатна.
- Изключение: При доставка до личен адрес с Еконт, доставката е платена.
ДОПЪЛНИТЕЛНА ОТСТЪПКА
При избор на метод на плащане:
- "С карта (дебитна/кредитна)" или
- "По банков път"
получавате 5% отстъпка от общата стойност на поръчката.
Важно: Отстъпката се активира автоматично при избора на съответния метод на плащане в процеса на поръчка.
СРОКОВЕ ЗА ДОСТАВКА (В БЪЛГАРИЯ)
След потвърждение на поръчката по телефона, доставката се извършва както следва:
1. До офис на куриер: още на следващия работен ден.
2. До личен адрес: възможна е на следващия работен ден, в зависимост от натовареността на куриера. За някои населени места доставките се извършват по график.
Изключения:Възможни са забавяния по време на кампании като Черен петък, Коледа или при други извънредни обстоятелства, които ELEKOM ще обяви предварително.
Поръчки, направени:
- след 14:30 ч. в делнични дни – се обработват на следващия работен ден.
- в петък преди 14:30 ч. – може да бъдат доставени в събота до офис на куриера, според работното време на съответния офис.
- в петък след 14:30 ч. и в почивни дни – се обработват в понеделник, с доставка във вторник.
Важно: При плащане по банков път, срокът за доставка започва да тече от момента на постъпване на плащането по нашата сметка.
ПРАВО НА ПРЕГЛЕД – ПРОВЕРИ ПРЕДИ ДА ПЛАТИШ
Всички пратки се изпращат с опцията „Провери преди да платиш“.
Куриерът е длъжен да Ви изчака,. за да проверите:
- състоянието на опаковката.
- външния вид на уреда.
- Изискайте от куриера протокол за увредена пратка..